جایگاه ویژه سید نجم الدین در بین مردم بشاگرد و استان هرمزگان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 22 مرداد 1398
بازدید : 945
نویسنده : فــردیـن احـمدی

عید قربان روز جشنی است که در تاریخ دهم ماه ذیحجه برگزار می‌شود، و از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، که در این روز به یاد ابراهیم و فرزندش اسماعیل، توسط بسیاری از مسلمانان جشن گرفته می‌شود.


به گزارش عصر یشاگرد: عید قربان و بندگی در جوار امام زاده سید نجم الدین رنگ و بوی خاصی دارد ، حضور زائرین از استانهای سیستان و بلوچستان ،کرمان و شهرهای مختلف استان هرمزگان در ایام عید قربان مهمان امام زاده سید نجم الدین هستند .

اکثر مردم که در این مکان مقدس حضور می یابند نزدیک یک هفته در این مکان می مانند و به فرایض دینی و اعتقادی و همچنین به نذورات خود می پردازند.
چندین سال است که این امام زاده رنگ و بوی خاص بخصوص در ایام عید قربان به خود گرفته است، حضور مردم و استقبال بی نظیر عاشقان اهل بیت علیه السلام ، حضور مردم بخصوص در عید قربان نبود سرویس بهداشتی،آب و برق مشکلاتی بهمراه دارد اما مردم با عشق و علاقه خاص در این محل حاضر می شنود و هیچگونه گلایه ای بابت کمبودهای موجود ندارند.


سید نجم الدین از فرزندان امام سجاد (ع) و در روستای دَرکُلاهو بخش گافْرْ و پارامون به فاصله ۷۰ کیلومتری شهرستان سردشت بشاگرد واقع شده است.

 

انتهای پیام//




:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: عیدقربان؛بشاگرد؛سیدنجم الدین؛هرمزگان٫بشاگرد٫عصربشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 104
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 1702
بازدید کل : 125148
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com